Transaksiyonel Analizin Okulda Ve Eğitimde Uygulanması Grup Çalışması Tanıtım Toplantısı
EĞİTİMDE TRANSAKSİYONEL ANALİZ (EG-TA)
Eğitimin Adı : Eğitimde Transaksiyonel Analiz
Eğitimci : Serkan Kahyaoğlu, Klinik Psikolog, PORTA
Tanıtım Toplantısı : 17 Mart 2017- Saat 18:30
Yer : PORTA Eğitim ve Danışmanlık
Eğitim Yöntemi : Haftada 1 gün, 2 saat 6 oturumdan oluşan grup çalışması ve talep edilirse süpervizyon
Katılımcı Sayısı/özellikleri : 12-20 / Eğitimci ve öğretmen Ücret : 400 TL + KDV (kişi başı)
Katılım : Katılımcı listesi başvuru sırasına göre oluşturulacaktır. Başvuru için [email protected] ‘a yazabilirsiniz ya da 0537 207 29 79 / 0216 336 65 09 numaralı telefonlardan bize ulaşabilirsiniz. Çalışma gün ve saati tanıtım toplantısında belirlenecektir. Eğitim sonunda katılım sertifikası verilecektir.
EĞİTİMİN BAŞLIKLARI
1. TA’DA OTONOMİ (ÖZERKLİK) ve EĞİTİME YANSIMASI: TA’ya göre Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik.
2. TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM: Öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları.
3. EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları: Mükemmel ol, güçlü ol, gayret et, çabuk ol, hoşnut et.
4. EĞİTİMDE EGO DURUMLARI VE TRANSAKSİYONLAR: Öğrenen ve öğretenin karşılaşması: Sınıfta, eğitimde, okulda “Çocuk, Yetişkin ve Ebeveyn” ego durumları.
5. GÖZARDI MEKANİZMASI ve EĞİTİM: Sorunun varlığını, anlamını, değişme olasılığını ve kişisel becerileri göz ardı etmek ya da etmemek.
6. PSİKOLOJİK OYUN ve EĞİTİME ETKİSİ: Kurban, kurtarıcı ve zalim üçgeninin okuldaki macerası ve üçgenden çıkış.
Ayrıntılar için bakınız: http://www.porta.com.tr/okulda-transaksiyonel-analiz/