19 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/1.Gün” gerçekleştirildi. Atölyenin birinci gününde TA’da OTONOMİ ve EĞİTİM: Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik, TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM oturumunda Öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları ve EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) oturumunda: Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları; Mükemmel ol, güçlü ol, gayret et, çabuk ol, hoşnut et sürücülerinin eğitim ortamında kullanımı konuları ele alınmıştır.
Bu yazıyı paylaş