Geliştiren Sınırlar ve Kurallar / İstek Denizli Okulları
Geliştiren Sınırlar ve Kurallar / İstek Denizli Okulları
K12 öğrenci ve velilere yönelik eğitim gerçekleştirilir.
K12 öğrenci ve velilere yönelik eğitim gerçekleştirilir.
Sınırların ve kuralların olmadığı bir dünyanın yaşama, öğrenmeye ve gelişime etkisi açıklanır. Dijital dünya, arkadaşlık, okul içi ve dışı ilişkilerde kurallar, sınırlar hakkında sorumluluk ve haklarını fark etmeleri hedeflenir.
Kuralların ve sınırların nereden nasıl doğduğu, kimin yararına olduğu tartışılır. Dijital ve yüz yüze dünyada birey olmanın, “kendin olabilmenin” anlamı, etkisi ele alınır. Kuralların ve sınırların birey olmaya ve özgür düşünmeye etkisi hakkında farkındalık çalışmaları yapılır.
Belletmen ekibine yönelik grup süpervizyonu gerçekleştirilir.
Psikologlara yönelik; deprem bölgesi bireysel ve grup vakaları, travma sonrası müdahale, vaka analizi-süpervizyonu, terapi becerileri grup süpervizyonu gerçekleştirilir.
Parçalanmış ailelerle iletişim ve çocuklarda olumlu davranış geliştirme konularında bilgi, farkındalık ve beceriler üzerinde durur.
Psikolojik danışmanlara yönelik; PDR Uzmanlarının okulda vaka yönetimi ve süreç planlaması hakkında beceri ve kapasite geliştirme konuları ele alınır.
Öğretmenlere yönelik seminerde toplumsal cinsiyet rollerinin önemi konuşulur.
Koruncuk Belletmen ekibine grup süpervizyon etkinliği gerçekleştirilir.
Psikologlara yönelik; deprem bölgesi bireysel ve grup vakaları, travma sonrası müdahale, vaka analizi-süpervizyonu, terapi becerileri grup süpervizyonu gerçekleştirilir.
Koruncuk PSS Ekibi ile birlikte grup süpervizyonu gerçekleştirilir.
Psikolojik Danışmanlara yönelik; PDR Uzmanlarının okulda vaka yönetimi ve süreç planlaması hakkında beceri ve kapasite geliştirme konularının ele alındığı grup süpervizyonu gerçekleştirilir.
Müdür yardımcılarına yönelik; Okulda süreç yönetimi, planlama ve müdahale için ilişki, geribildirim ve ekip çalışması yöntemleri üzerinde durulur.
Müdür yardımcılarına yönelik; Okulda süreç yönetimi, planlama ve müdahale için ilişki, geribildirim ve ekip çalışması yöntemleri üzerinde durulur.
Öğretmenlere yönelik akran zorbalığı ve yönetimi konuları ele alınır.
Öğretmenin sınıfı nasıl gördüğü, duyduğu, sınıfla iletişimin ne zaman nasıl başladığı ve nasıl bittiği, öğrencinin öğretmeni nasıl gördüğü, sınıfta kim, kimi nasıl fark ettiği konuları ele alınmıştır.
Belletmen Ekibine yönelik grup süperzyionu gerçekleştiirlir.
Psikologlara yönelik; deprem bölgesi bireysel ve grup vakaları, travma sonrası müdahale, vaka analizi-süpervizyonu, terapi becerileri grup süpervizyonu gerçekleştirilir.